Hádanka...

08.08.2017

Hádejte... Co máte hádat? No, na co čekáme tentokrát!!!! :-/

Neni pumpa. Pumpa na beton. Je sezóna. Kromě toho, že polovina lidí nic nedělá, protože je na dovolené/po dovolené/před dovolenou (ano, v tuto dobu také nic neděláme, protože buď se těšíme a plánujeme nebo jsme v tom podovolenkovém oparu/režimu a nějak si nemůžeme navyknout na pracovní režim), tak druhá polovina lidí nestíhá. A to tak, že je prostě vyprodáno (cihly), nasmlouváno (práce) a rozebráno (aktuálně pumpy).

Máme připravené ztracené bednění, rozmístěné vývody ven a dovnitř a dokonce i trubky po základové desce (momentálně po hlíně). A to je tento týden všechno. Nejbližší možný termín - pondělí 8 ráno. Informace, že by šlo třeba hned v pátek základovou desku vylít a úplně dokončit je sice polehčující okolnost, nic to ale na mém znechucení nemění. A to neřeším počasí...

Dopoledne se mi ozvala firma na podlahové vytápění ( vypadá to, že začíná být po dovolených a firmy se začínají ozývat) jakou chceme nabídku. Řekla jsem, že tu kompletní, na klíč, ale že až se zhrozíme, tak ještě tu svépomocnou. Ale že to fakt dělat nechci, tak že bych ráda, aby ta na klíč nebyla hrozná. :-)) Prý mají pěkné nabídky, tak jsem řekla, že se těším. To mi připomíná, že mám zjistit energetickou ztrátu budovy. To bude asi oříšek, bůhví, jestli to v tom projektu něco takového je. Jdu hledat...

Tak... nezjištěno. Tímto zdravím projektanta a opět "pěkně děkuji", jako již mnohokrát dříve.

Dáme silnější kotel, což znamená rozdíl v ceně kolem tisícovky. V pořádku, vyřešeno.

V Ikea plánovači jsem si vytvořila už asi miliontý návrh kuchyně. Zase trochu jiný, ale zase velmi podobný. Jmenovatelem všech těch návrhů je cena. Všechny se vejdou do sto tisíc korun včetně spotřebičů a všeho (bez lednice). To je dobré. Myslím, že to je skvělé vzhledem k velikosti kuchyně.

Pořád hledám to správné lino a už mě to přestává bavit. Nabídka je vyloženě na jedno brdo, zase nejspíš pracně seženu jednorožce a za pět let, až mi to bude fuk, ho budou mít úplně všude, stejně jako to, co máme teď... :-/ To je takový problém udělat něco v dekoru borovicových nebo modřínových prken? Vidíte tu podlahu? To je onááááá!

Mám chvíli čas, tak jdu hledat... ;-)

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky